torsdag 1 januari 2009

Triumf!

Idag har jag blivit av med min värmesäng på prov, hoppas att jag slipper den helt framöver. Och så har jag blivit jätteduktig på att skaffa mig mat själv direkt från mamma. Så duktig att mamma och pappa tyckte att det var bäst att väga mig före och efter senaste målet. Jag hade fått i mig 8 ml! Utöver de 23 ml som jag fick i sonden alltså. Det är jättemycket! Och ändå är jag hungrig hela tiden. Man behöver mycket mat om man ska växa och bli stor. Imorse vägde jag förresten 1408 gram.

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är lilla gumman!Många kramar från
    Farmor och Farfar.

    SvaraRadera
  2. Oj,oj,oj, vad du växer så det knakar! Jag får väl byta ut kläderna jag köpt till dig i storlek 38 till en större storlek...du kanske växer ur det innan vi kommit och hälsat på igen.
    Puss från mormor och morfar

    SvaraRadera