tisdag 13 januari 2009

Hemma!

Nu är jag äntligen hemma! Visserligen lite på försök men ändå. Har sovit första natten i egna sängen som är jättestor för en som är så liten som jag. Därför ville jag vara en del hos mamma istället. Jag drog ut min sondslang på vägen hem så nu kan mamma och pappa inte ge mig mat utan jag måste äta allt själv. Kanske får jag en ny när vi får besök av en syster från sjukhuset på torsdag? Hur som helt är det skönt att vara hemma. Ännu roligare blir det när jag är så stor så att jag får ta emot besök.

1 kommentar:

  1. Hej LILLA älsklingen! Jag fick ju ha dig i min famn en hel timma - och det är helt oförglömligt.
    Du snusade så gott och var lätt som en fjäder. Jag kom ju för att lämna barnvagnen med insatsen så att du kan vara med mamma och pappa i alla rummen och inte ligga där ensam i din stora säng när de äter eller kollar på TV.Hoppas att de från Eskilstuna har satt dit sonden idag så du får det där lilla extra du behöver. Men jag måste säga att du åt och åt och åt så bra från mammas bröst.Och det är ju det bästa!!
    Hoppas att ni alla mår bra idag.
    Puss från mormor.
    PS. Morfar är så avundssjuk...

    SvaraRadera