torsdag 8 januari 2009

Bra grejer händer här

Idag åkte satrationsmätaren av mig. Det är skönt, den var jobbig att ha runt foten. Och så larmade den lite då och då med en jobbig signal, så nu när den är borta får jag sova hos mamma och pappa i natt. Det är bra. Idag på eftermiddagen åt jag mer än min min ordinerade dos, alldeles själv. Det är också bra. Och så har en sköterska här sagt att de börjar planera för att jag ska få åka hem snart. Kanske redan på måndag. Det vore jättebra. Håll tummarna för mig allihopa!

4 kommentarer:

  1. Det är klart vi håller tummarna ni får säkert åka hem så duktig tjej som du är. Många kramar och pussar från farmor och farfar.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att få åka hem Nelly! Det kommer bli jättebra! Då kanske jag får hälsa på snart?

    Puss o kram från Teresa

    SvaraRadera
  3. Tänk vad härligt att få komma hem! Sova i sin egen säng!Hoppas verkligen att du håller den fina formen så du kommer hem på måndag.
    Nu ska jag åka och hämta ut din nya fina barnvagn på Babyland här i Norrköping. Du måste ju kunna komma ut i den härliga solen så småningom. Om du kommer hem på måndag åker jag upp med den på tisdag.
    Puss från mormor

    SvaraRadera
  4. Vi vill välkommna dig hem Nelly.Det kommer att gå bra.Bara må gott med mamma o pappa.

    SvaraRadera