tisdag 6 januari 2009

Bor med mamma och pappa!

Idag är en stor dag för en liten tös. Jag har fått flytta ihop med mamma och pappa, på samma rum. Förut har jag bott i kuvös och sedan i säng på en avdelning med personal som vaktat på mig. Nu har jag fått flytta in i ett rum dit även mamma och pappa kommit. Visserligen sover jag mest även nu men det är mysigt för dom att ha mig nära.

Jag har också fortsatt att äta duktigt så nu väger jag 1570 gram. Snart spränger jag ytterligare en gräns, 1600.

1 kommentar:

  1. Åh, vad härligt Nelly! Och mindre spring för mamma o pappa. Vi längtar sååå efter att få se dig på lördag! (Mamma o pappa också förstås!)Du har nog nått upp till 1600 till dess ska du se.Vi ska ta med din barnvagn då för det dröjer nog inte så länge nu förrän du kommer hem till din egen säng i Katrineholm.

    SvaraRadera