fredag 9 januari 2009

Nytt från Mälarsjukhuset

Idag mår jag ganska bra men i natt hade jag ont i magen och höll mamma och pappa vakna. Däremot har mamma blivit sjuk. Ont i halsen och feber, stackars henne.

Annars har personalen börjat förbereda mamma och pappa på livet hemma. De ska inte väga mig efter varje mål och jag har fått en fast mängd som ska sondas varje dygn, som det blir hemma när man är liten och utskriven på försök med restriktioner.

Även om jag mår bra har jag lite snor i näsan. Pappa har droppat i koksalt men det gillade inte jag och snoret blev ändå kvar. Så ikväll har syster Sara sugit bort mina kråkor. Det gillade jag inte heller först men nu är det bättre. Nu ska vi försöka sova lite här. Och hoppas alla att mamma mår bättre i morgon.

1 kommentar:

  1. Stackars er som inte mår bra!!!
    Men det är ju tur att ni är kvar på sjukhuset då. Kommer ni inte hem på måndag så blir det annan dag.En dag i taget är det fortfarande som gäller.
    Låt inte detta få er att tappa sugen bara.
    Pussar och kramar till er alla

    SvaraRadera