tisdag 30 december 2008

Mamma och jag


7 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Det var det sötaste jag sett! Här ser man ju hela ditt lilla ansikte med ögonen öppna. Mammas lyckliga leende kan ingen ta miste på...
    Jag älskar er!

    SvaraRadera
  3. Hej lilla Nelly!
    Vilket fint kort på dig och mamma.
    Hälsa mamma och pappa och ha ett Gott Nytt År alla tre.
    Morfar

    SvaraRadera
  4. Hej Nelly, vad bra att du äter varannan timme och blir stor och stark. Du blir härmed invald i Graversforsgänget och får följa med oss "gamla" på spännande utflykt i sommar.
    Gott Nytt År Lasse H

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Så du inte undrar, råkade lägga upp samma kommentar två gånger... Därför tog jag bort här.
    Ps, här tycker jag att du är mer lik mamma när hon var bebis (som jag sett på kort, jag var inte född då), än vad jag tyckte på de första korten...
    Martin hälsar också!

    SvaraRadera
  7. Roligt att mamma ser så pigg ut ni är så söta båda två. Kram från Farmor

    SvaraRadera