torsdag 25 december 2008

Doktorbesök

Idag fick jag besök av en ny doktor. Jag har kräkts lite så sköterskorna ville att en doktor skulle titta till mig. Han sa att jag mår bra och ser fin ut (!) men att jag ska få lite mindre mat fast äta oftare. Dessvärre fick en sköterska ta lite blodprover på mig och det tycker jag inte om. Jag är lika svårstucken som mamma. Men under tiden som det gjorde ont fick jag lite sockerlösning av pappa. Den gillade jag. Socker verkar vara väldigt gott och är säkert nyttigt. Jag har hur som helst inga tänder...

2 kommentarer:

  1. Lilla gumman, har du kräkts igen!? ja, den nya doktorn hara nog rätt - det är nog bättre att ära lite men ofta. Det blir förstås jobbigare för mamma o pappa. Och du - doktorn är inte ensam om att säga att du ser fin ut. Du ÄR så fin!
    Precis nu ringde din farfar. Jättekul!
    Hoppas du mår bättre i morgon.
    Puss från mormor

    SvaraRadera
  2. Hej Nelly.Idag har vi varit i Örebro hos pappas moster Lena.Vi har ett paket till dig från henne.Vad kan DET vara.Skall inte tjuvtitta,det får mamma/pappa göra.
    Sov nu gott .Hälsa alla.

    Farfar & Farmor

    SvaraRadera