fredag 19 december 2008

Fina lungor men lite kräks

Idag blev mina lungor röntgade igen. En gubbe kom upp med en stor maskin och så fick dom bilder från inuti. Och nu var resultatet tydligen bättre än förra gången, enligt doktor Sten. Dessvärre har jag istället kräkts lite, så jag får inte komma ut ur kuvösen ännu. Men snart hoppas jag att jag kan få ligga på mamma lite grann. Idag fick jag nöja mig med att hon höll mig i handen när jag åt. Eller egentligen var det kanske jag som höll i mamma...

2 kommentarer:

  1. Hej igen Nelly.Det är farfar igen som vill språka lite.Det var trist att du inte kunde komma ut ur din boning.Kräkas,det gör alla i dessa tider och ligga på mammas mage,det kommer du att få göra (oxå på pappas).Som sagt fixar mamma maten,så kommer du att fixa resten.///farfar

    SvaraRadera
  2. Lilla gumman, hoppas bara det är babykräks och inte nå´n annan dum smitta.Idag har jag varit och hälsat på min faster Inga - vår allra äldsta släkting som fyller 99 år den 1 februari. Hon har ringt flera gånger och frågat hur det är med dig.Tänk att det är nästan 100 år mellan er.Jag skulle hälsa till dig och din mamma och pappa och önska God Jul.

    SvaraRadera