onsdag 21 februari 2018

Central Park och the Met

Vi åt frukost på vår diner imorse igen och sen promenerade vi till Central Park. Det är en jättestor parl så vi såg bara lite av den fast vi gick där ganska länge. Vi fikade där och jag fick en jättegod chokladbrownie innan vi gick ner på stan igen. Vi har gått mycket längs med femte avenyn där massa butiker ligger, vi har sett Trump Tower och Tiffanys. Och så shoppade vi kläder till min docka på American Girl innan vi åt lunch på ett grekiskt ställe mitt emot den affären, vid Rockefeller Center. På eftermiddagen var det så varmt så vi satt i solen och fikade i Bryant Park och tittade på när de försökte få bort allt vatten från skridskobanan där. På kvällen gick vi på Operan. Det var jättehäftigt och fint, men jag var så trött så jag somnade. Vi gick innan det var slut.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar