tisdag 10 mars 2009

Hej!

Jag har inte skrivit nåt på en stund för jag har haft fullt upp - mamma och pappa har börjat ta med mig på några utflykter. Jag har varit och hälsat på mormor och morfar i Norrköping, hos farmor och farfar i Vingåker, och så har jag varit hos familjen Truedsson hemma i Katrineholm. Det har varit jätteroligt att få åka och hälsa på hos alla snälla människor som jag får gosa hos.

Nu är jag med mamma och pappa i Stockholm, det är också roligt. Jag gillar att titta ut genom fönstret, just nu snöar det där ute.

I fredags kom bvc-sköterskan på hembesök och vägde mig - 2980 gram! Så nu är jag garanterat över 3 kilo. Jag är så stor! Jag har växt ur mina första prematukläder, nu har jag kläder i storlek 40-44 beroende på märke, och jag kommer i vissa små kläder i storlek 50 som är vad andra nyfödda bäbisar har! Fast jag erkänner att de sitter lite löst... Men snart så kommer de sitta perfekt!

1 kommentar:

  1. Jaa, nu är så gosig, så gosig...lagom mull som andra bäbisar. Och när du ler är det så fantastiskt så man blir helt tossig.
    Vi kommer i helgen med lite kläder åt din mamma den här gången, och vi ska festa på tårta.
    Puss från mormor

    SvaraRadera