torsdag 24 december 2015

Julafton!

Wohoo - det är julafton! Jag vaknade i morse och tassade ner och tittade i min toffla, där fanns ett gosedjur med stora ögon! Sen väckte jag morfar och Teresa och Simon. Innan lunch bytte vi paket med Teresa och Simon som inte skulle vara kvar till julklappsutdelningen och jag fick en Frost-snow surfer av dem. Sen gick vi allihop till Malin och åt julbord. Innan Kalle gick vi hem till oss och sen när det var mörkt kom Tomten!!! Jag fick en Kalle Blomkvist-bok av honom. Han hade bråttom så jag pratade inte så mycket med honom. Sen läste jag upp vilka julklappar under granen som var till vem. Jag fick massa grejer - en symaskin, en väska, agentgrejer, mera lego och gosedjur och massa annat skoj! Sen åt vi middag och chokladmousse och nu ska jag vara uppe så länge jag orkar.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar