fredag 3 april 2015

På shoppingtur

Idag har vi verkligen shoppat! Vi var på Disney Store och jag fick sitta i Askungens vagn och titta på alla vackra saker - och så fick jag en alldeles egen Elsa-klänning! Sen gick vi i en massa andra butiker hela dagen, och min favorit det var när vi gick till Hamleys, den jättestora leksaksbutiken. Där blåste de såpbubblor när man kom in så att barnen kunde jaga dem. Sen fanns det massor med leksaker överallt och en del saker fick man testa. Jag fick naglarna målade med vackra fjärilar, och en glittertatuering på handen. Och sen köpte vi grejer så att vi kan göra det hemma!

Efter shoppingen, och lunch på en riktig Pub, gick vi och tittade på slottet och på Big Ben. Sen var vi alla så trötta i benen så vi gick till hotellet och vilade. Jag fick bada lyxbad med en bit chokladkaka som fika i badet. Och sen gick vi till hotellbaren och jag fick en jättegod äppeldricka. Men jag höll på att få en vuxendricka av misstag - tur att de upptäckte det! Sen gick vi ut och åt middag i Chinatown. Det kom massa mat och jag tyckte bäst om riset, som jag fick äta med pinnar.








 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar