tisdag 24 december 2013

God jul!

Jag vaknade tidigt imorse men somnade om, och då ville jag ge mamma ett julkort som jag gjorde till henne igår. Sen öppnade jag sista luckan i kalendern innan jag gick ner och kollade skon jag hade ställt fram. Det fanns ett paket där - en Ken-docka!









Till frukost fick jag praliner från mina två chokladkalendrar och en lussebulle. Sen klädde vi oss fins men sen blev det tråkigt för jag var tvungen att vänta innan mormor, morfar och Gunnel kom, och ännu längre innan farmor, farfar, Malin och Niklas kom.



Vi har ätit massa mat och efter lunchen gick vi promenad och sen såg vi Kalle Anka på tv innan Kajsa och Wille kom. Och vet ni vad - sen kom tomten! Jag tyckte det var lite läskigt men jag fick en ficklampa i present. Sen öppnade vi alla julklappar som låg under granen innan vi åt mera mat igen. Jag fick massa fina och roliga paket som jag ska leka med imorgon!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar