onsdag 12 december 2012

Jag fyller 4 år!

Idag fyller jag fyra år och vi hat firat hela dagen. Mamma väckte mig med sång och paket i morse, jag fick nya fina klädet till min docka och en liten pyttepiratflicka. Piraten hade tappat bort något, sa mamma, så jag fick en första ledtråd till en skattjakt.



På förskolan hängde de ut flaggan för mig, och sjöng de och jag gick ett kort. Sen kom mamma och hämtade mig med pulkan, vi stannade och köpte en blomma till mig på vägen, sen när vi kom hem hade vi skattjakt!



Jag fick massa ledtrådar och presenter på vägen.





Ett svärd...


...en kista med gulddubloner...


...och till slut det försvunna piratskeppet!

Jag lekte massor med det, sen satte jag på mig och dockan fina klädet och nu myser vi med mamma i TV-rummet. Jag får äta middag framför TVn ikväll, och se på Askungen! Och mina folk har ringt och skickat kort. Jag gillar att fylla år!



1 kommentar:

  1. Hoppas du har sovit gott i natt och drömt roliga drömmar med pirater och dockor! Vilken kul födelsedag du tycks ha haft! Puss från mormor

    SvaraRadera