söndag 4 november 2012

Hemma igen

Nu har vi kommit hem till Katrineholm igen. Det är skönt att vara hemma igen, fast det var jättekul på semestern. Det finns så många höga hus!

De sista dagarna kom Max och Jocke och Ulrica till New York, jag visade dem hur fin jag var i min klänning och så gick vi massor på stan. Och shoppade. Shoppade massor! Jag fick världens finaste docka av mamma och pappa innan vi åkte hem! Och sista kvällen åt vi middag på hotellet och jag hade en ny fin klänning på mig.



















2 kommentarer:

  1. Du har världens finaste klänning på dig och dickan du har fått av mamma o pappa är så lik dig. Jag förstår att att du tycker om henne!!! Heter hon Nelly? Puss från mormor!!!

    SvaraRadera
  2. Men ade hu DOCKAN förstås...men jag har bandage på pekfingret...

    SvaraRadera