tisdag 29 mars 2011

Vill inte!


Det var fisk till lunch på dagis idag. Så jag åt bara potatis. Kanske är det därför jag inte är på så värst humör idag. Eller så kanske det är för att pappa inte är hemma. Hur som helst så vill jag inte. Vill inte gå från dagis, ta på mig kläder eller åka vagn. Vill inte bada, vill inte gå upp ur badet, vill inte torka eller smörja mig. Vill absolut inte ta på mig kläder, bara morgonrock. Vill inte ha kyckling, men jag VILL HA glass och pyjamasen jag har fått av morfar och mormor, och jag vill hänga på mamma hela tiden och gärna rita lite på väggarna. Annars blir jag ARG!

1 kommentar:

  1. Hej Du Nelly.Du har blivit en stor liten flicka,som nu har fått egna viljor.Det är som du och din faster Malin är lika vid samma ålder.Fast Malin har inte ritat på tapererna.Det får man inte.

    Farmor//farfar

    SvaraRadera